
Zmluvné podmienky
Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY A REKLAMAČNÝ PORIADOK - STaEL
Predmet úpravy:
Táto informácia a reklamačný poriadok sa vzťahuje na dodávky tovaru na základe občianskeho zákonníka, ak ho kupuje fyzická osoba a tovar jej neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania.
Prevádzkovateľ STaELshop nezodpovedá za vadné výrobky v časti Bazár, ale každý predávajúci a inzerujúci sám osobne.
Prevádzkovateľ STaELshop si vyhradzuje právo meniť tieto obchodné podmienky, najmä pri úprave príslušnej legislatívy.
Dodacia lehota: Tovar zasielame podľa výberu prostredníctvom kuriéra, alebo poštou. Tovar Vám bude doručený do 10 pracovných dní od doručenia potvrdzujúceho emailu. S tovarom vám bude doručená aj faktúra, ktorá slúži ako daňový doklad, a zároveň ako záručný list.
Pokiaľ požadovaný tovar nie je k dispozícií alebo sa počas tejto doby vyskytnú nepredvídané problémy, budeme Vás informovať na kontaktnú adresu resp. telefónne číslo uvedené pri objednávke.
Pokiaľ by vám nebol tovar do spomínaného termínu doručený a zároveň by ste neboli kontaktovaní, zavolajte prosím na telefónne číslo: 0915 802432 begin_of_the_skype_highlighting 0915802432 end_of_the_skype_highlighting, alebo nás informujte prostredníctvom emailovej adresy pustaishop@gmail.com.
Prepravné, balné a platobné podmienky: Tovar zašleme na dobierku riadne zabalený, platíte až pri preberaní balíka. K cene tovaru pripočítame prepravné v závislosti od jeho hmotnosti a hodnoty. Za tovar doručovaný kuriérom (expresnou službou) zaplatíte prepravné približne € 4,55 (137,- Sk) (s ohľadom na hodnotu a rozmery a hmotnosť tovaru).
Balné neúčtujeme.
Doručená faktúra slúži ako záručný list.
.Kupujúci je povinný:
- prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,
- zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru,
- nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho,
- potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby
Zrušenie nákupu: Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo odstúpiť od zmluvy a tovar nám podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 7 dní od jeho prevzatia, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne predĺžená.
Výrobok nám zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu Ing. Pustai Viliam, 507 Kozárovce, 935 22. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme.
Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám spätne vrátime poštovou poukážkou, alebo prevodom na účet (je nutné ho uviesť). Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
Upozornenie! Nie je možné odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo určený osobitne pre jedného spotrebiteľa, tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, tovar, ktorý rýchlo podlieha skaze ani zvukové alebo obrazové záznamy, ktoré spotrebiteľ rozbalil. (Pr.: Drevené výrobky na mieru, náplasti na chudnutie TI JI, videokazety, CD...)
Reklamácie: Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh poškodenia. O vybavení reklamácie budete informovaní telefonicky do 15. pracovných dní.
Ak reklamáciu uplatňujete po uplynutí 7-dňovej lehoty, prosíme Vás, aby ste sa s nami najskôr telefonicky spojili.
STaEL, s.r.o. zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci. Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom (napr. na opravu veci, výmenu veci). Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať STaELik kompletný, nepoškodený a v originálnom balení.
Ak ide o chybu, ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol užívať ako bezchybný, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru. STaELik nezodpovedá za chyby tovaru, na ktorý bola poskytnutá zľava a kupujúci bol pri predaji na chybu upozornený.
Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
- nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- uplynutím záručnej doby tovaru,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
- poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
- poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
- zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru,
- výmenou tovaru,
- vrátením kúpnej ceny tovaru,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Pokiaľ sa jedná vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia kupujúceho podľa týchto reklamačných a obchodných podmienok reklamáciu nasledujúcim spôsobom:
- výmenou tovaru za tovar iný funkčný rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo
- v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar
Škody vzniknuté počas dopravy: STaEL zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy k Vám. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od Vás k nám v prípade vrátenia tovaru, je zodpovednosť na Vašej strane.
Záruka:
Na nami zasielaný tovar poskytujeme 2-ročnú záruku na výrobné chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň ako doklad o záručnej lehote. Pri niektorých druhoch tovaru je záručná doba predĺžená, čo je uvedené na faktúre. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar od kuriéra.
Upozornenie! Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.